טופס צור קשר

x






    בס"ד

    ההשראה שלי- כמו מי הייתן רוצות לשיר בבת המצווה?

    יש מי שחולמת לעמוד מול המיקרופון ולהפוך לחמש דקות לריהאנה, אחרת אוהבת דווקא את ליידי גאגא והשלישית לא מוותרת על ביצוע מושלם לשיר החדש של טיילור סוויפט. הקלטת שירים וקליפים לבת המצווה הפכה לדרך מושלמת להגשים חלום של יום אחד, להפוך להיות הכוכבות האהובות על בת ה-12, ההשראה המוזיקלית שלה בגיל הזה. למה הפכו הקלטות השירים וצילומי הקליפים לטקס קבוע אצל בנות בת המצווה? על כך ננסה לענות במאמר הזה.

    להפוך לכוכבות לרגע אחד

    שיר לבת המצווה

    חגיגות בת המצווה הן הזדמנות להיות כוכבות לרגע אחד. יש מי שמסתפקות במסיבה שבה הן כוכבות האירוע ויש מי שרוצות להרגיש כוכבות עד הסוף, באמצעות הקלטה ויצירת קליפ בהשראת הכוכבת האהובה עליהן.

    בגיל 12 אנחנו שואבים השראה מכוכבים וכוכבות, מעריצים את המוזיקה, את הביטחון העצמי, את הביטוי האישי והסגנון שבא לידי ביטוי. הקלטה של שיר או צילום קליפ בהשראת כוכבת הופכת את אותה ילדה לכמה שעות למישהי שהיא רוצה להיות. חזקה, מובילה, כוכבת שמבטאת את עצמה דרך מוזיקה וריקוד.

    ההשקעה בהקלטת שיר בת מצווה ובקליפ על ידי המארגנים היא רבה, התוצאה המקצועית היא מתנה מושלמת, אך גם התהליך שבו מתחפשים, מתלבשים, מתאפרים וכמובן שרים ומקליטים הוא תהליך מרגש. תחושה שהכל מתרכז ליום אחד רק בה – בכוכבת בת המצווה.

    החברים נותנים כבוד

    בלא מעט מהקליפים או מההקלטות משתתפים גם החברים הכי טובות. החברות מקיפות את כלת בת המצווה, מופיעות איתה בקליפ או שרות בהקלטה. הן יוצרות יחד איתה מזכרת נפלאה מהתקופה היפה הזו, תקופת הנעורים התמימה.

    כל החברות הטובות מתרכזות בתוך אולפן הקלטות יחד עם כוכבת בת המצווה, שרות ביחד ומחזקות אותה. זוהי חוויה מיוחדת במינה, מחברת ומגבשת ובעיקר מעצימה את הילדה ואת החברות שלה. לאחר החוויה המשותפת מוקרנים במהלך חגיגת בת מצווה קליפים מוכנים, ערוכים ומדוייקים שמתעדים את היום המיוחד הזה, בין אם מדובר בהקלטה או בהפקת הקליפ. זו מזכרת נהדרת שמחברת בין החברות הכי טובות למשך שנים.

    מטיילור ועד מיילי – הכוכבות של היום מככבות בחגיגת בת המצווה

    מאז שעלה ערוץ MTV לאוויר והחל לצבור פופולריות, שואבות ילדות צעירות השראה מכוכבות שונות. בשנות השמונים והתשעים זו הייתה מדונה שהשפיעה על כולנו ואיתה כוכבות כמו סינדי לאופר, קיילי מינו וטינה טרנר. בשנות האלפיים היו אלו הספייס גירלס שגרמו לבנות לצרוח ואיתן להקות הבנים השונות. היום מושפעות הילדות מכוכבות הפופ והסול כמו ביונסה, ריאהנה, טיילור סוויפט, מיילי סיירוס ואדל.

    חגיגה מוזיקלית לכל בת מצווה – באולפן ההקלטות של נוגה

    נוגה אולפן הקלטות הוא בית חם עבור כל נערת בת מצווה שרוצה להקליט שיר מיוחד לכבוד בת המצווה ולכל החברות שרוצות להפתיע ולשמח.

    באולפן תמצאו את כל מה שצריך כדי להקליט שיר בת מצווה משמח או להתכונן לקראת צילומי קליפ בת מצווה משמח. צוות האולפן מלווה את הנערה, המשפחה והחברות לא רק בתהליך ההקלטה של השיר אלא מפיק עבורה קליפ שמח וצבעוני שיהיה מזכרת למשך שנים. אולפן הקלטות שהופך כל נערת בת מצווה לכוכבת ליום אחד ויוצר עבורה מזכרת בלתי נשכחת מהתקופה הכי יפה שיש.

    רוצה לשמוע פרטים נוספים? נשמח לענות על כל שאלה בטלפון 050-3440454 או על ידי יצירת קשר בטופס מקוון!

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.