טופס צור קשר

x






    בס"ד

    הקלטת ברכה לכלה

    יום חתונה הוא יום מרגש ביותר, במיוחד לכלה. שבועות של הכנות מגיעים לרגע השיא שבו כל דבר אמור להיות מושלם. אולי אי אפשר להוריד את הלחץ, אבל אפשרי בהחלט לשמח אותה, זאת על ידי הקלטת ברכת כלה.

    הכנו לך הפתעה

    חברה שלי התחתנה שבוע שעבר. מה שבלט בכל התקופה שקדמה לחתונה הוא סיר הלחץ שבו היא הייתה מצויה. אולם האירועים, הזמנת שמלה, סגירות אחרונות עם התקליטן, וידוא הגעה של האורחים ומה לא. בכל התקופה הזו, אני בתור החברה הכי טובה שלה רציתי לעזור כמה שיותר, אבל עדיין זה לא מצליח להוריד מרף הלחץ ורף ההתרגשות הגבוה בו נמצאת הכלה לעתיד.

    בין העזרה להכנות לחתונה תכננתי גם הקלטת ברכת כלה שתכננתי לעשות לחברתי הטובה, כדי לשמח אותה עד כמה שאני יכולה בחתונתה. משהו אישי ומרגש מצד כל החברים הקרובים שיביע את אהבתנו אליה ואיחולינו לחייה החדשים עם בעלה. אפשר היה לעשות קליפ נחמד עם תמונות, אבל החלטנו להשקיע יותר למענה.

    להקליט וליהנות

    לצערה של הכלה, היא לא התברכה בחברים זמרים. אולם חיפינו על חוסר הזמרה שלנו בהרבה לב ואהבה. למרות שחלק מהחברים שהתארגנו לצילום הברכה אשר כללה גם שירה, לא הרגישו טבעי בשירה – בכל זאת החלטנו ללכת על זה.

    את ההקלטת ברכת כלה עשינו באולפן של נוגה, הליווי שלה עזר לנו להמשיך דרך השעות הרבות שהשקענו בצילומים. אני מניחה שההתרגשות של הכלה ביום החתונה יותר גבוהה מההתרגשות שהייתה אצלנו כאשר הקלטנו את הברכה, אבל אצלנו כבר בחזרות ראיתי כמה בנות מתחילות לדמוע.

    בחתונה עצמה כאשר הגיע הרגע להקרנות הוידאו, אנחנו החברים הקרנו את ההקלטה שעשינו לזוג הטרי. יכולנו לראות על פניהם שהם נרגשים ומאושרים לקבל את הברכות שלנו, במיוחד הכלה. אחרי כל ההכנות, הלחצים ולפעמים גם העצבים, כיף לשמוע ולראות מה החברים הכינו מאחורי גבך בזמן שהיית עסוקה בתכנוני חתונה. הקלטת ברכת כלה מאותה חתונה עברה אצלנו בין חברות: כיום אין חברה שאנחנו לא מקליטות לה ברכה לקראת חתונתה.


     

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.