טופס צור קשר

x






    בס"ד

    הקלטת שיר לבת מצווה

    היום הגדול הגיע! לאחר אינסוף הכנות, בדיקות ושינויים הגענו לאירוע בת המצווה של בתי היקרה. היא דאגה שכל דבר יהיה מוכן לאירוע הגדול שלה, אבל היא לא הכירה פרט חשוב נוסף – הקלטת שיר לבת מצווה שלה אשר בוצע במלואו על ידי המשפחה.

    זה לא רק יום הולדת – זה מופע

    חגיגות בת המצווה הם לא מה שהיו פעם. פעם היית מזמין את המשפחה המורחבת הביתה לארוחה חגיגית, ואנשים היו קמים ומרימים לחיים לכבוד כלת השמחה. היום אם אתה לא סוגר אולם מפואר, להקה שסוחפת את בני הנוער, ועוד שלל פעלולים, זה נחשב למשהו מוזר ויוצא דופן. הילדים מצפים ללא פחות מהפקה מושקעת בסטנדרט גבוה. מועד בת המצווה של בתי התקרב בצעדי ענק ואני לא רציתי "לפשל" בקטע הזה. מעבר לכך, גם רציתי להביא משהו שונה בשביל הבת שלי. למען מטרה זו בדקתי וחקרתי, עד שמצאתי את נוגה – אולפן הקלטות, שמבצע באופן מקצועי הקלטת שיר לבת מצווה.

    מוסיפים פלפל לחגיגה

    למחרת כבר הייתי בטלפון עם אולפן נוגה ומשיחה קצרה איתם הבנתי שאני רוצה ללכת על זה. לשכנע את אישתי הייתה המשימה הקשה שהייתי צריך להתמודד איתה, אך ידעתי שאם אני אשכנע אותה היא כבר תגרום לכל המשפחה להגיע לאולפן ההקלטות במושב סתירה הפסטורלי. הכנתי את עצמי לשיחה עם אשתי, ובשיחה אמרתי לה שהקלטת שיר לבת מצווה זו המתנה הכי מרגשת שאנחנו יכולים לתת לבתנו לקראת הגעתה למצוות, ואם אנחנו רוצים שהבת שלנו תזכור את החוויה זה צריך להיות משהו שייחרט אצלה להרבה זמן. זה הספיק בשביל שנרים את הטלפון ונתחיל לצלצל לכל בני המשפחה על מנת שיגיעו לאולפן נוגה במושב סתריה בשביל הקלטת שיר במתנה ליום הולדת.

    לא היה פשוט לוודא שאיש מהמשפחה לא יגלה לבתי היקרה על ההפתעה שהכנו לה, אבל הצלחנו לשמור על הסודיות והודות לכך גם הצלחנו במשימה – לרגש עד דמעות את ילדת הבת מצווה שלנו. רבע שעה אחרי קבלת הפנים, עצרנו הכל והפעלנו את הוידיאו עם השיר המוקלט. אני מוכרח לציין שלא נשארה עין אחת יבשה באולם.

    ללא שום צל של ספק הקלטת שיר לבת מצווה היה הרעיון הכי טוב שיכולתי לממש ביום המיוחד של בתי, והווידאו של השיר בבת המצווה היה האירוע המכונן והמשמעותי ביותר של הערב. חוויה בלתי נשכחת!

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.