טופס צור קשר

x






    בס"ד

    לא רק ביום האהבה – 5 מחוות עבור האהובה

    ממש בקרוב, ב-14 לפברואר – יציינו אינספור זוגות בכל רחבי העולם את אהבתם. הגם שלכל סוג יש את האופי שלו ואת האופן בו הוא רוצה לציין את יום האהבה (או "סתם" להפגין לצד השני אהבה), יש מחוות שנחשבות לרומנטיות תמיד, כמעט עבור כל זוג. מבולבלים? אובדי עצות? הנה מספר רעיונות שיכולים לעשות עבורך, המתעניין במתנה לבת זוגתך היקרה, את ההבדל.

    שיר בהפתעה

    שלושת הרעיונות הראשונים שאנחנו מציעים מתייחסים למוזיקה, כלי אידיאלי להעברת מסרים רומנטיים. האופציה הראשונה היא לגשת לאולפן הקלטות ולהקליט שיר לאותה בחורה, שיר שצריך להיות אישי ומרגש (יחד עם זאת, ברור שניתן להוסיף גם הומור) – זה יכול להיות שיר קיים, שיר מוכר עם "טוויסט" (שינוי מילים) או אפילו שיר מקורי לחלוטין שנכתב עבור האהובה. האולפנים המקצועיים יוכלו להפיק את המקסימום מכל "זמר" ולהבטיח שהמתנה תהיה המרגשת והמפתיעה ביותר שיש.

    הקלטת שיר במתנה באולפן הקלטות

    הקלטה משותפת

    האופציה הבאה היא גם מוזיקלית במהותה, אלא שכאן ההבדל הוא שבני הזוג מגיעים יחדיו לאולפן ההקלטות ומקליטים ביחד שיר – זה יכול להיות שיר שמדבר אליהם במיוחד, שיר שמתקשר להיכרות שלהם או כל שיר אחר. זוהי חוויה שמובטחת שתהיה משעשעת ומהנה, לכל אורך הדרך, ומזכרת שתלווה את בני הזוג למשך כל חייהם.

    גם האהובה יכולה להקליט

    יש נשים שאוהבות מאד לשיר, כך שעבורן רעיון מתבקש הוא הענקה של הקלטה, באולפן הקלטות מקצועי, לבן הזוג. את המתנה ניתן להעניק בתור הפתעה, אך גם להתכונן לקראתה. בן הזוג יכול ללוות את אהובתו ולהתבונן עליה תוך שהיא, קרוב לוודאי, בוחרת להקדיש עבורו את השיר.

    קישוט הבית

    יום האהבה הוא רגע מצוין להפתיע את בת הזוג בעיצוב מחודש של הבית שלה או שלכם – בתור הפתעה, אתם יכולים לקשט אותו בבלונים ובלבבות, להשמיע מוזיקה רומנטית ברקע, להאיר את החדרים באמצעות נרות בלבד ועוד. ניתן ואף מומלץ לשלב את האווירה הרומנטית עם פעילות זוגית, דוגמת ארוחה ביתית. ההפתעה והשמחה של בת הזוג מובטחים.

    22 מתנות

    22 מתנות הוא רעיון מוצלח מאד שרצוי לשקול בחיוב. מדובר באוסף של מתנות עבור האהובה או האהוב, המוענקות כאשר המאפיין העיקרי כאן הוא שהחלוקה היא לאותיות ה-א' וב': כלומר, לכל אות יש מתנה. באות א' אפשר להזמין את הצד השני לארוחה רומנטית, וב-ב' לרכוש לו בושם. ב-מ' אפשר לרכוש מעיל (אנחנו הרי בחורף), בעוד שב-נ' נעלי הליכה או נעלי ספורט. כמובן שרצוי להגדיר מראש תקציב כולל למתנות, ולו מכיוון שקל מאד לשכוח את עצמכם ולרכוש לא מעט מתנות יקרות כדי לשמח את האהובה.

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.