טופס צור קשר

x






    בס"ד

    למה לצלם קליפ באולפן הקלטות מקצועי?

    הפקת קליפ לחתונה, ליום הולדת של חברים קרובים או לקראת בר או בת מצווה היא משימה לא פשוטה, שרבים מעדיפים לבצע בבית בלי הכוונה מקצועית. תוכנות עריכה שאפשר לרכוש או להוריד דרך האינטרנט מספקות לכאורה מענה. למעשה, הן יכולים להביא לתוצאה הרבה פחות טובה מהעבודה שמבצע טכנאי באולפן ההקלטות המקצועי.

    מדוע עדיף להקליט ולצלם קליפ במסגרת אולפן הקלטות מקצועי ולוותר על ההפקה הביתית?

    צילום קליפ

    ליווי מקצועי:

    לפני כל הסיבות הטכניות חשוב להבין שכאשר אתם מצלמים קליפ לאירוע גדול כמו חתונה, בר או בת מצווה, יום הולדת או הצעת נישואין אתם יוצרים מזכרת שתלך עם אהוביכם לאורך שנים. השקעה בליווי מקצועי כמו זה שמעניק צוות אולפן הקלטות חשובה, כי התוצאה תהיה מדויקת יותר, ללא בעיות טכניות ונוגעת בדיוק במטרה.

    אפשרויות עריכה מתקדמות:

    באולפן הקלטות יש את כל הציוד המקצועי שמאפשר הקלטה נקייה, ללא רעשי רקע וכן ליטוש של חומרים מצולמים באולפן העריכה, על ידי אנשי מקצוע מיומנים. התוצאה הסופית יוצאת מהוקצעת יותר ויוצרת מזכרת הרבה יותר מרגשת.

    ציוד מקצועי:

    אפשר להוריד תוכנות עריכה והקלטה למחשב הביתי או לצלם קליפ בת מצווה באמצעות הטלפון הנייד, אך התוצאה לרוב תיראה חובבנית מאד. יש סיבה שבגללה צלמים, עורכים ומקליטים לומדים ומקבלים תעודה מקצועית לפני שהם מגיעים לעבוד באולפן.

    ההכשרה המקצועית לצד היכולת להפעיל ציוד מקצועי ואיכותי מתקדם יוצרים יחד את התוצאה הטובה שאנחנו רוצים לקבל. הציוד המקצועי באולפן לא דומה לציוד שתוכלו להשיג לבית, אלא אם אתם רוצים להקים אולפן מקצועי שעלותו מאות אלפי שקלים.

    תיקון תקלות וזיופים:

    הקלטה בבית על פלייבק יכולה להישמע חובבנית ולכן כדאי להיעזר בשירותי אולפן הקלטות מקצועי. באולפן נמצא טכנאי שדואג לזהות זיופים ובעיות טכניות אחרות. לאחר ההקלטה הוא יכול לשפר את הביצוע ולגרום לסאונד להיות הרבה יותר נקי ומדויק.

    אין דבר מעצבן יותר מלהגיע לאירוע ולראות קליפ שבו לא שומעים את האנשים ששרים או רואים תמונה מרצדת. את כל הדברים האלו יכול צוות מקצועי באולפן ההקלטות לפתור.

    הפקה ייחודית:

    באולפן הקלטות אפשר ליצור משהו ייחודי לחתונה או לבת המצווה. צוות האולפן הוא בעל ניסיון רב ומאחוריו קליפים רבים. הוא יכול ללוות את המשפחה במציאת רעיון מיוחד ולחשוב על דברים שיישמעו טוב. הפידבק המקצועי יכול להפוך הפקה חובבנית להפקה הרבה יותר מקצוענית, כזו שכיף לראות על המסך.

    יכולת לשלב בין כמה סוגים של אפקטים:

    תמונות מהילדות לצד אפקטים גרפיים, הקלטה איכותית לצד כתוביות וקבצי מלל, כל אלו יכולים להשתלב ביחד כשיוצרים קליפ בת מצווה או חתונה באולפן מקצועי. אולפן הקלטות הוא המקום שבו משלבים בין כל הדברים ויוצרים יחד קליפ מקצועי שכיף לראות בכל אירוע.

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.