טופס צור קשר

x






    בס"ד

    קריינות מקצועית זה הקול!

    אנחנו מוקפים בהמון מידע, בכל מקום שאנחנו הולכים אליו. לעתים העומס כה גדול, עד שאנחנו אפילו לא שמים לב לכמות המידע הזורם סביבנו. כאשר אנחנו צופים בטלוויזיה, מטיילים בקניון, מאזינים לרדיו, תמיד מנסים להעביר לנו כמה שיותר אינפורמציה וקול, וכאשר עושים זאת בצורה נכונה ויעילה, אנחנו באמת מצליחים לקלוט את המסר. קטעי קריינות הם חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו, מבלי שנשים לכך לב. במיוחד כאשר אנחנו נמצאים במקומות ציבוריים או חשופים למדיה. באילו מקרים ניתקל בקטעי קריינות?

    • כאשר אנחנו מחייגים לחברות גדולות (או קטנות) המכבדות את עצמן, המענה הניתן לנו מוקלט על ידי קריין מקצועי. הקלטות כאלה דורשות תחזוקה שוטפת, בעקבות שינויים הנעשים בחברה הדורשים עדכון המענה.
    • סרטים תיעודיים או תדמיתיים (וגם סרטים עלילתיים לעתים) זקוקים לקריינות איכותית.
    • סרטוני הסברה ומידע הנמצאים באתרים של חברות שונות.
    • פרסומות כמובן, בטלוויזיה ובמיוחד ברדיו, זקוקות לקריין. לרוב משולבים בהן גם ג'ינגלים, או קטעים מוסיקליים.
    • הנגשה של אתרים או של מכשירים שונים מצריכים שילוב של קטעי קריינות טובים, בדגש על עברית נכונה וברורה.
    • חנויות ומרכזי קניות זקוקים לקריינות על מנתלפרסם את המבצעים שלהם בזמן הקנייה ללקוחות הנמצאים במקום.
    • חברות המעוניינות לבצע לעצמן מיתוג קולי. בדרך כלל מדובר גם על הקלטה של ג'ינגל, בשילוב קטעי קריינות.

    בנוסף למקרים אלה, קיימת דרישה רבה לקריינות איכותית עבור אירועים ומקרים שונים, ציבוריים, מסחריים וגם פרטיים. ישנן חברות שונות אשר מקליטות קטעי קריינות על פי דרישה, בהתאם לדרישות השונות של הלקוח. במקרים כאלה, חשוב לדעת שעבודה עם חברה רצינית המקליטה את קטעי הקריינות שלה באולפן, תפיק את התוצאות הטובות ביותר.

    אולפנים מקצועיים עבור קטעי קריינות

    על מנת לקבל תוצאות טובות כאשר זקוקים לקטע מוקלט מראש, יש לוודא מול החברה כמה פרטים:

    • החברה עובדת עם קריינים מקצועיים, בעלי הכשרה מתאימה, אשר יכולים לבצע מגוון תפקידים וקולות. כמובן חשוב שיהיה גם היצע של קריינים אשר תוכלו לבחור מתוכו את זה שיתאים לכם יותר (זכרו לבקש לשמוע תיק עבודות, חברות רציניות יוכלו לספק לכן אותו).
    • אולפן ההקלטות שלה הוא ברמה גבוהה ויש בו תנאים אופטימליים להקלטה, ואקוסטיקה טובה ואיכותית.
    • שימוש בציוד הקלטה ברמה גבוהה – ציוד מיושן ולא מקצועי יפיק הקלטה ברמה ירודה, וההבדל בין הקלטות טובות לפחות טובות ניכר בקלות.
    • פיקוח אמנותי ומקצועי על הקריינים – למרות שמדובר באנשי מקצוע מעולים, הקלטת קטעים דורשת ניהול אמנותי והשגחה. קריינות דורשת לעתים בימוי והגהה, ואת אלו תוכלו לקבל באמצעות חברה רצינית.

    קריינות, בכל הזדמנות בו היא נדרשת, מצריכה כשרון, הקפדה ותשומת לב לפרטים. אולפן הקלטות מקצועי אשר מבצע עבור לקוחות שונים הקלטות של קטעי קריינות הוא כזה אשר האיכות חשובה לו, והתוצר שתקבלו ממנו יהיה הטוב ביותר עבור העסק שלכם.

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.