טופס צור קשר

x






    בס"ד

    שיר במתנה ליום הולדת

    מתי בפעם האחרונה קיבלתם שיר במתנה ליום הולדת? לי אישית זה לא קרה מעולם. כבר השתתפתי בהקלטות שירים והייתי עד לביצועים שהוקרנו בחתונות. כל החוויות הללו גרמו לי לרצות לקבל את המתנה הייחודית הזו.

    מתנה שבאה מהלב

    כבר חגגתי מעל 30 אביבים והאמת שקשה לי לציין 30 מתנות משמעותיות אשר קיבלתי לימי ההולדת שלי. רוב המתנות כאשר ניתנות לא מגיעות ללב ולא נוגעות ברגש. כמובן שקיבלתי הרבה מתנות יפות שהוקדשו לי מהאנשים הקרובים אליי. אבל ההבדל בין מתנה יפה לבין מתנה שנחרטת בלב הוא משמעותי ביותר.

    לאחרונה סיימתי את סבב החתונות של כל החברים הקרובים, ורשמית כל החבורה שלנו נשואה. בכל החגיגות יצא לי כבר להיות שותף בהקלטות שירים בשביל החתן והכלה, ולהקרין את השירים שהכנו במעמד החתונה. מאוד התחברתי לקונספט הזה כי הוא באמת מגיע מהלב, ולשמחתי גיליתי שבהקלטות הללו ניתן לעשות גם שיר במתנה ליום הולדת.

    לבקש כדי לקבל

    את כל ההקלטות שלנו עם החבר'ה עשינו אצל נוגה, באולפן שלה במושב סתריה הפסטורלי, וכבר הרגשתי בנוח לספר לה על המתנה שאני רוצה ליום ההולדת שלי. שאלתי את נוגה איך לדעתה הכי טוב לרמוז למשפחה או לחברים כדי שהם יביאו לי את המתנה הזו, מאוד רציתי לקבל שיר במתנה ליום הולדת אבל לא רציתי להגיד זאת מפורשות.

    נוגה בעלת ניסיון רב ואהבה ענקית למקצוע שלה, והיא הספיקה לעבוד על שלל הקלטות לוידאו עם קבוצות, אוכלוסיות ואירועים שונים. נוגה שאלה אותי אם אני לא מרגיש בוגר מידי למשחקים ולהקלטת שיר ליום הולדת. כשהיא סיימה לשאול את השאלה הזו פתאום הבנתי למה היא התכוונה – אם אני רוצה משהו אני פשוט צריך לבקש אותו, במיוחד אם זה יום ההולדת שלי. תמיד מישהו ישאל אותך "מה תרצה לקבל" לפני יום ההולדת, אז במקום לענות "בושם", אפשר לבקש שיר במתנה. שיר במתנה ליום הולדת זו המתנה הכי טובה שקיבלתי בחיי. כשהחברים באו לשאול אותי מה אני רוצה עניתי בפשטות מהלב. בזכות העובדה שנתתי תשובה מהלב, קיבלתי גם מתנה מהלב שלהם – הקלטת שיר ליום הולדת, ומתנה שתמיד אפשר לחזור אליה, ושתישאר איתי לעד.

     

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.