טופס צור קשר

x






    בס"ד

    שיר במתנה

    הנה מגיע לו אירוע מיוחד בחייכם – יום הולדת, נישואין, חגיגה, טקס סיום או כל שמחה אחרת. לא פשוט לבחור מתנה שתתאים לאירוע ולאנשים אשר מציינים אותם, כי לפעמים הטעם שלכם לא זהה לשלהם. אז מה עושים? מעניקים שיר במתנה.

    למה אנחנו נותנים מתנות?

    הדרך הטובה להבין איזו מתנה תהיה הכי טובה, היא להבין תחילה למה אנחנו נותנים מתנות. לרוב, המתנות נועדו לשמח את החוגגים, להראות להם שאנחנו מעריכים אותם ושחשבנו עליהם, אבל הכי משמעותי במתנה הוא לחבר אותה לרגש. אנו רוצים שהמתנה שלנו תהיה משמעותית למקבל, ולמרות שאנו מצמידים מדי פעם פתק החלפה אנו מקווים שפגענו בול בטעם.

    אז איך שיר במתנה יכול לעזור לוודא שהמתנה שאנחנו מעניקים תהיה משמעותית? לרוב אנחנו יודעים אילו שירים חברים שלנו אוהבים ואילו שירים לא. מספיקה פעולת ריגול קטנה כדי לוודא שהשיר שבחרנו הוא אחד מהשירים האהובים על מקבלי השיר. מכאן התגלגלות העניינים פשוטה, גם אם הביצוע יוצא מוצלח וגם אם הביצוע יוצא עם זיופים, בשני המקרים ההשקעה שלנו עם השיר האהוב תעורר תגובה רגשית.

    חתונה שלא תישכח

    דוגמה מצוינת למה ששיר בהפתעה יכול לעשות טמונה בחתונה שהייתי בה לפני כמה חודשים, אצל חברים קרובים שלי. זו הייתה החתונה הראשונה שהחבר'ה שלנו החליטו להפתיע את הזוג עם שיר לחתונה שלהם. רצינו שהמתנה הזו לא תישכח ולא רק בקטע מצחיק, אלא שממש תיגע בזוג ותותיר אצלם זיכרון מתוק.

    התארחנו באולפן ההקלטות של נוגה במושב סתריה, סיפרנו לה את המטרה שלמענה התכנסנו ונוגה המליצה לנו על שיר מתוך כל רשימת השירים שהבאנו לה, ואשר ידענו שאהובים על זוג החברים. נוגה עזרה לנו להישמע מעולים ואפילו מרגשים, אומנם עבדנו על זה קשה במהלך כמה שעות אבל התוצאה הייתה משתלמת. בחתונה עצמה כאשר הושבנו את החתן והכלה באמצע והתחלנו להקרין את קטע הוידאו שלהם, כל הנוכחים באולם הופתעו מתצוגת השירה שהחלה להתנגן על המסך. כולם היו מרותקים, ויכולנו לראות על החתן והכלה שהם אוהבים מאוד את המתנה שלנו.

    אז שיר במתנה זו דרך בטוחה בשבילכם לעשות משהו משמעותי בשביל האנשים החשובים בחיים שלכם וגם ליהנות מהחוויה. התוצאות לא מאכזבות ומשאירות את החוגגים עם זיכרון מתוק שמחובר חזק לרגש. תזכרו, גם אם אתם זמרים מלידה וגם אם לא, בשני המקרים אף אחד לא ישכח את המתנה שלכם.

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.