טופס צור קשר

x






    בס"ד

    שיר ברכה לחתונה

    לא ידעתי איזו מתנה אני רוצה לתת לכלתי, רק ידעתי שאני רוצה שזה יהיה דבר בלתי רגיל. חבר סיפר לי על חתונה ממש מיוחדת שהוא היה בה לפני כמה שנים, כשהכלה שרה שיר לחתן. על אף הפחד שלי לשיר החלטתי שהמתנה שלי אכן תהיה הקלטת שיר לחתונה.

    אצל נוגה באולפן

    נוגה עוסקת במוסיקה כבר מעל ל- 20 שנה, היא אוהבת את מה שהיא עושה ובשבילי זה היה הקריטריון החיובי הראשון. אני אוהב לעבוד עם אנשים שהעבודה שלהם היא גם האהבה שלהם, כך אני יודע שאיכות השירות תהיה הכי טובה בשבילי. הגעתי לאולפן ההקלטות של נוגה במושב סתריה הפסטורלי, וכבר מהרגע הראשון הרגשתי את הקסם באולפן. הקלטת שיר לחתונה יכול להיות דבר מלחיץ, בעיקר למי שלא יודע לשיר, כי אתה לא יודע איך תישמע והאם זה יהיה בכלל שווה את הזמן וההשקעה.

    סיפרתי את החששות שלי לנוגה לגבי הקלטת ברכה לכלה, אמרתי לה שאני ממש רוצה לעשות את זה ושזו נראית לי מחווה ממש רומנטית. אבל מצד שני אם זה לא יצא טוב זה יכול להוציא את כל הקסם מיום הנישואין שלנו. נוגה הסתכלה עליי בנינוחות ואמרה לי שהחששות הללו עולים אצל כל מי שבא אליה להפתיע את בן או בת הזוג, ושאין לי מה לדאוג כי החששות שלי יתבדו חיש מהר. הקלטות השירים מתבצעות בצורה הטובה ביותר וגם אם אתה לא זמר גדול, נוגה תדאג לכך שאתה תישמע הכי טוב שאתה יכול.

    פעם בחיים

    הקלטת שיר לחתונה היה בשבילי אתגר מאוד גדול, אחד מאותם רגעים בחיים שאתה לא בטוח שאתה מספיק טוב או מוכשר כדי לעשות אותם. אבל, תחושת הביטחון שנוגה הכניסה בי עזרה לי להשתחרר מהפחד ואף לנתב אותו לטובת השיר. חתונה זה אירוע של פעם בחיים ורציתי לבצע את השיר, כי חוץ ממחווה רומנטית זה היה אתגר אישי בשבילי: מעולם לא הופעתי בפני אנשים.

    למשך אותו הזמן באולפן ההקלטות של נוגה במושב הקסום, הרגשתי שאני משוחרר מכל הדאגות שלי ופשוט שרתי לאישה שאני הכי אוהב. למרבה ההפתעה השיר יצא מעל לכל ציפיותיי. כאשר מגיעים אירועים חשובים בחיים, חשוב להקיף את עצמכם באנשים טובים שיסייעו לכם להגיע לביצועים הכי מדהימים שלכם. החלום של הקלטת שיר לחתונה שלנו התבצע על הצד הטוב ביותר אך ורק בזכות נוגה!

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.