טופס צור קשר

x






    בס"ד

    שיר לבר מצווה

    הוטלה עלי האחריות לארגן משהו בלתי נשכח לבר המצווה של אחי הקטן. בהתחלה זו הייתה נראית משימה בלתי אפשרית, בעולם שבו חגיגת הבר מצווה הכי פשוטה נעשית באולם אירועים יוקרתי. אבל אחרי מספר התלבטויות מצאתי את הקלף המנצח – שיר לבר מצווה.

    לקבל החלטה נכונה

    הגעתי לאתר של נוגה – אולפן הקלטות, והתחלתי להתרשם מכל קטעי הוידאו של האנשים שכבר החליטו להקליט לחגיגות שלהם: חתונות, בריתות, ימי הולדת, חגיגות שונות, וכן, גם שירי בר מצווה היו שם בין שלל הסרטונים. היה קשה לי לקבל את ההחלטה שההפתעה תהיה הקלטת שיר לבר מצווה, כי בסופו של דבר שירה זה משהו שפחות מעניין נערים מתבגרים ורובם יעדיפו משחקי וידאו, משחק של קבוצת ספורט אהובה או אופניים חשמליות.

    כאשר הגעתי לאולפן ההקלטות ודיברתי עם נוגה, חשפתי בפניה את החששות שלי לגבי שיר לבר מצווה. אמרתי לה שאומנם קטעי הוידאו המופיעים באתר שלה גרמו לי לבוא ולתת לרעיון הזה הזדמנות, אבל אני לא בטוח שזה יהיה הדבר הכי נכון לאחי וחברים שלו, שהם יותר מהרגיל עושים דברים "גבריים".

    לעשות את הבלתי צפוי

    נוגה הקשיבה לי בסבלנות ובמקום לשכנע אותי, החליטה להראות לי קטע ווידאו מתוך הופעת שירה בבר מצווה. הווידאו הזה הצליח לשנות את דעתי, במיוחד אחרי שקראתי את מכתב התודה אשר ילד הבר מצווה שלח לנוגה. הוא אמר שהוא אף פעם לא העז לשיר, עד לאותו רגע בו העניקו לו את מתנת הקלטת השיר שעשו לו לבר מצווה. נוכחתי לדעת שלפעמים לעשות את הדברים שפחות מצופים מאיתנו, יכולים להביא לתוצאות טובות מעל כל ציפיותינו.

    כאשר התקבלה ההחלטה לעשות הקלטת שיר לבר מצווה, היישום שלה היה קל ביותר בזכות מקצוענותה של נוגה והאיכות של אולפן ההקלטות שלה. הבר מצווה של אחי הייתה מוצלחת ביותר, הפתעת השיר שהכנו לו הצליחה כאשר הוא וחבריו נשארו עם פה פעור. בסוף הבר מצווה שמעתי את חברים שלו אומרים שזו הייתה הבר מצווה הכי מגניבה מכולן. אז אתם יודעים מה, כנראה שמשתלם לעשות את הבלתי צפוי לפעמים!

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.