טופס צור קשר

x






    בס"ד

    שיר לבת מצווה

    הבת מצווה שלי הייתה לפני כ- 20 שנה, והזיכרון שלה עדיין אצלי במחשבות ובמיוחד מחובר לרגש. בתור ילדה שאהבה לשיר, קיוויתי לקבל כמתנה את הדבר שאני הכי אוהבת מהמשפחה שלי – שיר לבת מצווה.

    משאלה שלא התגשמה

    הייתי כמעט בת 12 כאשר ראיתי את המופעים של הלהקות הצבאיות. לא יכולתי להסביר למה אבל התאהבתי במופעים הללו ממבט ראשון. בכל פגישה משפחתית הייתי לוקחת שלט ביד, מדמה שזה מיקרופון ומתחילה לשיר שירים. כל המשפחה הייתה מתבוננת במופע שלי ומתמוגגת. "את תהיי זמרת גדולה" אמרו לי אחרי כל מופע כזה, ואני רק חייכתי ונהניתי מהרגע.

    ככל שהבת מצווה שלי התקרבה בסתר ליבי ביקשתי משאלה: שהמשפחה שלי תכין לי שיר לבת מצווה. אומנם אני הייתי הזמרת במשפחה ולא הם, אבל קיוויתי שהם יעשו את המאמץ להקדיש לי משהו שאני אוהבת בכל ליבי. אולם, כאשר הגיע היום שלי לא זכיתי לקבל שיר מתנה מהמשפחה.

    סגירת מעגל

    המחשבות הללו חזרו ללוות אותי כאשר בתי הבכורה עמדה לפני הבת מצווה שלה. הפעם החלטתי שאני אתן לה במתנה את מה שאני לא קיבלתי – שיר לבת מצווה. לשמחתי הצלחתי למצוא מישהי שתכין שיר מוקלט בוידאו ברמה גבוהה – נוגה. אולפן ההקלטות של נוגה הממוקם במושב סתריה הפסטורלי והמקסים היו הפתרון המושלם. כאשר הגעתי עם המשפחה להקליט את השיר לבתי, הרגשתי כאילו אני שוב ילדה קטנה שעומדת לפני המופע שלה לפני המשפחה. מחשבות כמו "למה המקום הזה לא היה קיים לפני 30 שנה" עברו ברגע שהתחלנו לשיר. הרי עם כל הכבוד לזיכרונות שלי, הגעתי לאולפן להעניק לבתי את המתנה שהיא ראויה לה.

    הקלטת השיר באולפן של נוגה הייתה חוויה מדהימה וסוג של סגירת מעגל בשבילי. באותם הרגעים בהם שרתי שיר לבת מצווה, שרתי בשביל שתי בנות : האחת – הילדה האהובה שלי, והשנייה – הילדה שבי.

     

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.