הפקת קליפ בר מצווה

הפקת קליפ לבר מצווה

קליפים לבר מצווה

באולפן ההקלטות של נוגה חלפון ניתן להפיק קליפ מיוחד ומרגש לבר המצווה. בקליפ יכולים להשתתף המשפחה, החברים, חתן הבר מצווה ועוד. אפשרות נוספת היא לשילוב ביניהם.

הפקת קליפ לבר מצווה- איך זה עובד?               

הפקת שיר עבור הקליפ

הקלטת קליפ ליקרים לכם היא חוויה אמיתית, גם עבורכם. בתחילת התהליך, החבורה בוחרת שיר להקלטה, נוגה חלפון, בעלת האולפן, מכינה את הפלייבק, ובעזרתה של נוגה מפיקים את השיר. גם אם אינכם זמרים מקצועיים, אין שום סיבה לוותר על החוויה! באמצעות הציוד המקצועי באולפן, ובהנחייתה של נוגה, אשת סאונד מקצועית שתדע בקלות לכוון את הסולם המוסיקלי המתאים ביותר עבורכם, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהתוצאה שתתקבל תהיה מקצועית, מרשימה ובעיקר בלתי נשכחת. הקלטת השיר תתבצע בקבוצות קטנות או בבודדים, בהתאם להפקת השיר ולמבצעים.

צילום הקליפ

השלב הבא בתהליך יצירת קליפ לבר מצווה הוא אחד השלבים המרגשים! הצלם המקצועי שלנו מצטרף, מצלם את הסצינות באולפן ומחוצה לו, תוך שימוש באביזרים, תחפושות וכלי נגינה למיניהם כגון: סקסופון גיטרות, אקורדיון, דרבוקות, ועוד שלל רעיונות שיקפיצו את הקליפ שלכם בכמה רמות, ויהפכו אותו לקליפ חוויתי, מצחיק ומרגש, עבור המשתתפים והצופים גם יחד.

עריכת הקליפ

לאחר הצילום, יתבצע שלב העריכה בשילוב עם השיר שהקלטנו והפקנו. בשלב זה נוכל להוסיף אפקטים, כתוביות ותמונות סטילס, או כל דבר אחר שחשבתם עליו לצורך העשרת הקליפ. זה הזמן להתרשם מהתוצאה, לשנות ולשפר, עד לקבלת התוצאה המושלמת שתהיו מרוצים ממנה- קליפ לבר מצווה כמו שתמיד חלמתם להפיק ולהעניק, קליפ שירגש את חתן השמחה ויישאר כמזכרת אישית וייחודית למשך שנים רבות.

"כל החוויה אצל נוגה היא בלתי נשכחת.. מהרגע הראשון ועד לקבלת התוצאה המושקעת! -מומלץ"

הפקת קליפ בר מצווה

רעיונות עבור קליפים לבר מצווה :

  • קליפ של הכוכב בשילוב תמונות וקטעי וידאו
  • קליפ מתנה מהמשפחה ו/או החברים
  • ברכת המשפחה או דרשה
  • שיר כניסה מרגש או קיצבי לאירוע