טופס צור קשר

x






    בס"ד

    איך ליצור קליפ חתונה בלתי נשכח?

    אחת האטרקציות הכי פופולריות כיום בחתונות היא צילום קליפ שמלווה את החתונה, את ההכנות ולפעמים גם את ההווי החברתי של הזוג שעומד לפסוע אל החופה. מה יהפוך צילום קליפ לחתונה למרגש, מעניין ומצחיק? הנה כמה טיפים שכדאי לקחת אתכם ליום הצילומים.

    בחירת הלוקיישן

    אחד הדברים הכי חשובים הוא כמובן בחירת הלוקיישן. במקום לצלם את הקליפ בבית כדאי לצאת החוצה, לצלם במקום פתוח ומלא באור, לבחור אולי במקום שבני הזוג אוהבים או שיש להם קשר מיוחד אליו. כך למשל אם בני הזוג אוהבים במיוחד לאכול חומוס, תוכלו לצלם את הקליפ בחומוסיה, מה שייתן תחושה אישית והרגשה שחשבתם על כל פרט.

    איך מכניסים את בני הזוג לקליפ?

    צילום קליפ לחתונה של חברים צריך לכלול כמובן התייחסות אל בני הזוג. אפשר לשלב בקליפ מסכות בדמות בני הזוג או דמויות קרטון עם צילום מוגדל של בני הזוג בגודל אמיתי או לשחק את בני הזוג בצורה משעשעת, למשל חבר שיגלם את הכלה וחברה טובה שתגלם את החתן. אפשר להוסיף לתוך הקליפ תמונות משותפות עם הזוג, סרטוני וידאו ישנים וכדומה.

    צילום קליפ לחתונה

    בדיחות פרטיות – כן או לא?

    זוהי התלבטות רצינית. צילום קליפ לחתונה של בני הזוג פירושו שיראו את הקליפ גם אנשים שלאו דווקא יבינו את הבדיחות שלכם. עם זאת, כדאי להוסיף לקליפ כמה בדיחות פרטיות שאינן בלתי מובנות, משהו שיבינו רוב החברים ובני המשפחה, למשל בדיחה שקשורה לסיפור מצחיק על בני הזוג.

    ביחרו שיר שילווה את הקליפ ובני הזוג אוהבים במיוחד

    אם אתם מצלמים קליפ לחתונה שמלווה במוזיקה, כדאי לבחור בשיר שמדבר אל בני הזוג ומוכר להם. אפשר לבחור בלהיט עכשווי ולשנות לו את המילים או בשיר מהעבר של בני הזוג. כך למשל אם הכלה מעריצה של שלמה ארצי, תוכלו לקחת שיר של ארצי ולשנות לו את המילים.

    כדאי לכתוב תסריט מסודר

    למרות שמדובר בצילום קליפ של חברים ולא בסרט שיוקרן בטלויזיה, צילום קליפ לחתונה צריך להיות מסודר כדי שתוכלו להפיק ממנו את המירב. כדאי לכתוב תסריט מסודר, לחשוב מראש על רעיון מיוחד ולהיערך מראש לצילומים. אם תשאירו מקום לספונטניות יתר על המידה, הקליפ ייראה מפוזר ולא ברור. כדאי להתכונן, לתכנן ולהיערך מראש ככל הניתן.

    מומלץ לערוך את הקליפ במקום מקצועי

    רבים שמחליטים לצלם קליפ חתונה מנסים לערוך אותו בבית והתוצאה היא לא תמיד מדויקת כמו שיכלה להיות. כדאי לעבוד עם חברה מקצועית שתדע ללוות אתכם משלב התכנון דרך הצילומים ועד שלב העריכה. צילום קליפ חתונה מושקע יכול להיות הוצאה כספית, אך כשהיא מתחלקת על כל החברים מדובר במתנה שווה במיוחד וקלה להפקה. קליפ מקצועי, שערוך בצורה הנכונה, יותיר רושם בלתי נשכח וירגש את החתן והכלה.

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.