הפקת קליפ לחתונה- המתנה המושלמת לחתן ולכלה

הפקת קליפ לחתונה- המתנה המושלמת!

צילום קליפ לחתונה כמתנה לזוג המאושר היא כבר מזמן פעולה סטנדרטית וכמעט מתבקשת בכל חתונה. אבל למה לא להפתיע את החתן והכלה ואת החוגגים בקליפ שיוצא מגדר הרגיל? למה לא להעניק להם במתנה מזכרת שלא ישכחו לעולם, ושתספק המון ריגוש והנאה לכל האורחים בחתונה?

קליפ לחתונה- המתנה שאסור לוותר עליה!

בשנים האחרונות, הקרנה של קליפ בחתונה הפכה לחלק אינטגרלי מהאירוע, ובאיזשהו מקום זה גם משהו שהחתן והכלה מצפים לו (על אף שהם מאד ידאגו להיראות מופתעים:) ). זהו חלק בלתי נפרד מהאירוע המרגש, הרגע בו מושיבים את הזוג המיועד למול המקרן, ומעניקים להם את המתנה האישית והמרגשת ביותר, המבטאת בצורה מדהימה את האהבה של המשתתפים בקליפ. החתן והכלה יתרגשו מאד מן המחווה, מכך שהאנשים היקרים להם השקיעו מזמנם, על מנת לייצר קליפ חתונה יצירתי ואיכותי המוקדש כולו להם ולאהבתם.

צילום קליפ חתונה באולפן- כולם מרוויחים

חשבתם שהמתנה מיועדת רק לבעלי השמחה? תחשבו שוב! הקרובים והחברים המגיעים לצלם קליפ חתונה באולפן ההקלטות שלנו מעידים תמיד על חוויה מהנה, מיוחדת ומגבשת, חוויה משחררת ומלאה בהומור, ועם מכנה אחד המשותף לכל המשתתפים בקליפ: אהבתם לזוג. צילום הקליפ הופך ליום כיף חווייתי שהמשתתפים לא ישכחו עוד זמן רב!

מסלול הפקת קליפ לחתונה

מתוך הניסיון שלנו- קבלו את המסלול הקל להפקת קליפ לחתונה-

  • עושים רשימה של כל האנשים שישתתפו בהפקה: משפחה, חברים…
  • בוחרים מנגינה או שיר שתרצו להקליט ולהפיק לו קליפ לחתונה.
  • כותבים מילים לשיר –מכניסים הומור, בדיחות אישיות והמון אהבה- אם נתקעתם או אין לכם זמן לכתוב מילים תוכלו להיעזר בשרות כתיבת המילים שלנו ע"י חורזת מקצועית.
  • מתקשרים לנוגה וקובעים יום צילום והקלטה באולפן הפסטורלי שלנו.
  • שולחים sms לכל המשתתפים בקליפ: עם פרטי ההגעה לאולפן, תאריך ושעה, קוד לבוש וכמובן השיר שנבחר והמילים – מבקשים מכולם לאשר הגעה.
  • מגיעים לאולפן הפסטורלי שלנו, השוכן במושב סיתריה, בקרבת רחובות, ומתפנקים במשקה חם או קר בחצר- בנוף ירוק וחוות סוסים.
  • נכנסים להקלטת השיר באולפן, ונהנים מאירוח נעים ומקצועי של נוגה חלפון, שהופכת את הכל לחוויה כיפית ושמחה. אם אתם הרבה אנשים, אנו נחלק אתכם לקבוצות קטנות, וכל פעם תיכנס קבוצה לאולפן. השאר מוזמנים להביא כיבוד וליהנות מפיקניק בטבע עם המשפחה והחברים.
  • בסיום ההקלטה אנחנו עורכים את השיר, מנקים רעשים, מתקנים זיופים ומפיקים לכם שיר ברמה גבוה ואיכותית, לתוצאה מושלמת.
  • כשהשיר שלנו מוכן אנחנו מתחילים בצילומי הקליפ– כעת תקבלו מבחר של תחפושות, אביזרים וכלים כדי שתוכלו קצת להשתטות וליהנות מהחוויה הייחודית המשותפת. אמרנו כבר שגם אתם מרוויחים מכל הסיפור:)
  • בסיום כל הכיף הזה- אנחנו נערוך את כל החומרים נשלב את הקלטת השיר באופן מושלם ונפיק לכם וידאו איכותי שיהפוך למסמר הערב בחתונה. לא יפסיקו לדבר על זה.
  • את הקליפ תקבלו בדיסק וגם אונליין- אנחנו נעלה באישורכם את הקליפ ליוטיוב.

שימו לב- עונת החתונות נפתחה אצלנו – והניסיון שלנו מוכיח כי "תמיד נזכרים ברגע האחרון"- בעונת החתונות אנחנו מפיקים קליפים תוך פחות משבוע!- נסו אותנו!

הקלטת שיר לחתונה

דגשים נוספים רגע לפני…

מתכוננים לפני-
לפני הגעתכם לאולפן תחלקו ביניכם את השיר, את הבתים תחלקו בין כל המשתתפים.
ואת הפזמון על כולם ללמוד בעל פה. תהליך ההכנה יקל וייעל מאוד את כל ההפקה.

 

סטיילינג:
הקליפ שלכם יראה הרבה יותר טוב אם תבחרו בקוד לבוש מסויים- חולצה בצבע, תחפושת, חולצות ממותגות או כל רעיון יצירתי אחר שיש לכם.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? השאירו פרטים בטופס שבצד העמוד או צלצלו: 050-3440454