טופס צור קשר

x






    בס"ד

    איך לשמח חתן וכלה בעזרת קליפ לחתונה

    אין ספק שכל חתן וכלה מצפים שהחברים שלהם יעשו משהו מיוחד לכבוד האירוע שלהם. לרוב מדובר בקליפ שהחברים הכי טובים מכינים, ריקוד מיוחד או שיר שהם מקליטים באולפן ומקרינים אותו במהלך החתונה. אז אם אתם מתכננים קליפ מסוג זה, יש לנו כמה המלצות איך להפוך את הפרויקט הזה למוצלח.

    להכיר את הטעם המוזיקלי של הזוג

    חשוב להכיר את הטעם המוזיקלי של כל אחד מבני הזוג שלהם. יתכן מאוד שהטעם המוזיקלי שלהם יהיה שונה מאוד. צריך להיזהר מלא להקליט שיר המבוסס על לחן של שיר שאחד מהם שונא. כדאי לקלוע לטעמם המשותף של בני הזוג. תמיד אפשר למצוא שיר ששניהם אוהבים. זה באמת לא נעים לקבל שיר לחתונה המבוסס על משהו שהזוג לא אוהב. לא תמיד מי שמכין את השיר חושב על כך. במקרים רבים הם חושבים על מה הם בעצמם אוהבים או על משהו פופולארי. לכן כדאי להשקיע מחשבה. הזוג יעריך זאת מאוד.

    לעמוד הקלטת קליפ לחתונה לחצו כאן

    צרפו אנשים שבאמת רוצים לקחת חלק בשירה

    במקרים רבים, הזוג או החברים מעלה את הקליפ ליוטיוב כמה ימים לאחר האירוע. בוודאי יצא לכם לראות כמה קליפים כאלה.  חלקם אפילו הפכו לבדיחה. בכל אופן, כדאי לשתף פעולה רק אנשים שבאמת רוצים לעשות זאת. אם אנשים מתביישים לשיר, או שממש לא יודעים לשיר, לא כדאי לשלב אותם בפרויקט, למרות הכוונה הטובה. אדם שמתבייש יקרין זאת מול המצלמה וזה עלול להיראות לא טוב. במקרים רבים אנשים מתביישים לשיר, אבל הם מתביישים עוד יותר שהזוג יבין שהם לא לקחו חלק. זה לא אמור להיות השיקול. חשבו על איכות השירה בקליפ ולא על מה שהזוג יחשוב.

    הטיימינג של ההקרנה

    גם לטיימינג בו אתם מחליטים להקרין את הסרט במהלך החתונה ישנה חשיבות רבה. במידה ויש לכם אפשרות ליצור קשר עם הדיג'יי לפני החתונה –  עשו זאת –  זה יחסוך לכם בעיות עם דיג'ייז שלא ירצו לעשות זאת בלי אישור הזוג וכך תיהרס לכם ההפתעה. כמו כן, יש להתאים  את הטיימינג של הקרנת קליפ החתונה ללוז הספציפי של האירוע. למשל: אם מדובר באירוע שבו האוכל מוגש לשולחנות ולמסיבה ישנם שני חלקים – הקרינו אותו לפני שמתחיל החלק השני. במידה והאירוע מבוסס על הגשה במזנונים ללא הפסקה, לא כדאי לעצור את המסיבה לצורך ההקרנה, כדאי לשלב זאת לפני שהכל מתחיל.

    באדיבות:  אתר מאורסים

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.