טופס צור קשר

x






    בס"ד

    בדרך לחופה עוצרים באולפן הקלטות- השלבים המרגשים בדרך לאירוע המיוחל

    הדרך אל החופה היא ללא ספק תהליך ארוך ומרגש, הטומן בחובו הכנות רבות עד לערב המיוחל, אך ללא ספק הרגעים המרגשים ביותר קשורים בהצעת הנישואין והענקת הטבעת לכלה, וכמובן טקס הענקת הטבעת בחופה. בין לבין יש את השלבים השונים, הכוללים בחירת אולם או גן בו תתקיים החתונה, החלטות הנוגעות לעיצוב, ביגוד החתן והכלה ועוד, ועבור חלק מהזוגות הדרך כוללת גם עצירה באולפן הקלטות לצורך יצירת קליפ חתונה מרגש או הקלטת שיר ברכה לכלה, שיר כניסה לחופה ועוד.

    על מנת לצלוח את התהליך הארוך הזה, על הזוג להשקיע תשומת לב בפרטים הקטנים כבר מן השלב הראשון: בחירת הטבעות- טבעת נישואין וכן טבעת אירוסין. בחירת הטבעות היא לא עניין של מה בכך, שכן הן מהוות אלמנט מפתיע ומרגש בעת הצעת הנישואין, וטבעות הנישואין צפויות לבלות על אצבעותינו תקופה ארוכה.

    על מה חשוב לשים דגש בעת הבחירה:

    ראשית, חשוב לעשות "שיעורי בית", להכיר מקרוב את האופציות הקיימות, הן מבחינת חומרים, עיצובים, צבעי הזהב והכרה של סוגי היהלומים הקיימים בשוק. ככל שתלמדו יותר את התחום ותכירו את האופציות, יהיה לכם קל יותר לבחור.

    הכנות לחתונה

     

    השלבים לפני ההגעה לחופה

    בחירת אולם אירועים

    השלב הראשון בתהליך החתונה הינו בחירת האולם. לבחירת האולם ישנו משקל חשוב הן מבחינת מיקום האולם והן מבחינת העלות. מיקום האולם בקרבת האורחים שלכם הינו שיקול חשוב ורלוונטי לבחירת האולם. כמו כן, אם ברצונכם לא להוציא כספים רבים, מומלץ לבחור אולם שעלות המנה בו אינו יקר מאוד ונמצא במסגרת התקציב שלכם.

    צילום קליפ באולפן הקלטות

    אם ברצונכם להפתיע את האורחים שלכם וליצור לעצמכם מזכרת מתוקה מהאירוע, מומלץ לצלם קליפ באולפן הקלטות מקצועי. כל מה שצריך לעשות זה להגיע עם מצב רוח אל האולפן הקלטות שבחרתם וליצור סרטון משעשע ומהנה לכם ולאורחים שלכם.

    בחירת טבעת אירוסין

    עיצוב – לכל אחת יש את הסגנון שלה ונראה כי יש לא מעט סגנונות עיצוב, אך חשוב לקחת בחשבון את האופי והטעם של הכלה המיועדת בעת בחירת הטבעת. אם היא אוהבת תכשיטים נוצצים וגדולים, ודאי תתאים לה טבעת בוהקת ובעלת נוכחות, ומאידך, אם היא טיפוס של תכשיטים עדינים ובעלת סגנון קלאסי, תתאים לה טבעת בעיצוב נקי יותר.

    גולת הכותרת – היהלום – יהלומים הם חבריה הטובים של האישה, על פי מילות השיר המפורסם, ולכן מומלץ לרכוש טבעת משובצת ביהלום. כמובן שיש דרגות שונות של איכות היהלום על פי התקציב האישי שלכם. חשוב לציין כי את היהלומים ניתן להחליף באבני חן, זרקונים ועוד סוגי אבנים שונות.

    מיקום היהלום – למיקום יש חשיבות רבה והוא משפיע באופן ישיר על עיצוב הטבעת ועל הנראות שלה. תוכלו לבחור בין יהלום אחד בודד בולט היושב על כוסית (המעמד של היהלום), שיניים שתופסות את היהלום ומבליטות אותו, או ללכת על האופציה של יהלום שטוח או כמה יהלומים קטנים המעטרים את הטבעת.

    לא משנה מה יהיו הבחירות שלכם, החלק החשוב ביותר הוא שתיהנו מהתהליך, שכן ההכנות לחתונה יכולות להיות תקופה מלחיצה, או חוויה זוגית מעצימה.

    שיהיה במזל טוב!

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.