טופס צור קשר

x






    בס"ד

    הקלטת ברכה לאירוע החינה – מתנה מושלמת לזוג המאורס

    את אירוע החינה חוגגים בדרך כלל בקרב עדות המזרח, אך לא רק. בשנים האחרונות, החינה הפכה לאירוע שכולם רוצים לחגוג אותו. מדובר על אירוע צבעוני ומשמח שמקורו במרוקו, המכין את החתן והכלה לאירוע המשמעותי שלהם – החתונה הגדולה.

    לאירוע החינה, בדומה לכל אירוע, בדרך כלל מביאים סכום כסף או מתנה. בשנים האחרונות, יש טרנד חדש של מתן מתנות ולאו דווקא כסף. מדובר על מתנות יצירתיות, שמכינים מבעוד מועד, המראות על חשיבה והשקעה רבה. אמנם, לא לכולם יש סבלנות להשקיע, אך מי שכן משקיע, בהחלט גם יקצור שבחים ומחמאות על המתנה.

    אחת המתנות הייחודיות ובלתי נשכחות שתוכלו להעניק לזוג האוהבים שחוגג את אירוע החינה, היא כאמור הקלטת ברכה באולפן הקלטות מקצועי. את הברכה, תוכלו כמובן להכין בעצמכם או אם אתם פחות טובים בניסוח ובחירת מילים שיבטאו את אהבתכם לזוג ושמחתכם באירוע שלהם, תוכלו להיעזר בצוות המקצועי שנמצא באולפן ההקלטות והוא זה שינסח לכם ברכה שתתאים בדיוק עבורם. זו תכלול כמובן את איחוליכם לזוגיות טובה, אושר והצלחה. לברכה, תוכלו כמובן להוסיף מוסיקת רקע, שרק תתרום ותהפוך אותם לעוד יותר מיוחדת.

    קחו בחשבון, שעל מנת שכל התהליך יצא מושלם ולשביעות רצונכם ולפני ההקלטה בפועל, אתם תגיעו לאולפן ההקלטות ותקבלו דגשים מטכנאי הסאונד לגבי הגיית המילים. יכול להיות שיהיה צורך לחזור על התהליך מספר פעמים, על מנת להבטיח שהברכה תוקלט בצורה נכונה ובאיכות טובה ומצוינת.

    הקלטת ברכה לחינה באולפן מקצועי

    איך תבחרו אולפן הקלטות מקצועי?

    כיום, ישנם לא מעט אולפני הקלטות המציעים שירותי הקלטת ברכה לאירוע החינה ולאירועים נוספים. מומלץ לבצע סקר שוק ולקבל הצעות מחיר, על מנת שתוכלו לקבל סדר גדול של מחירים וגם למען השוואת מחירים. כך תוכלו גם לבחון ולראות מהו המחיר הממוצע של המתנה הזאת ואם אכן היא מתאימה לכם מבחינת התקציב הכספי שהתכוונתם להשקיע בה. זיכרו, רצוי לקחת אך ורק אולפן הקלטות המתמחה בהקלטת ברכות ושירים עבור אירועים ובעיקר כזה שיש עליו המלצות.
    במידה ואתם לא בטוחים – ניתן גם לבקש מבעלי האולפן, לשמוע הקלטות שהופקו עבור אירועים וכך להתרשם.

    השמעת הברכה המוקלטת באירוע החינה

    עם השמחה והיופי של אירוע החינה, התלבושות המסורתיות והססגוניות, הכוללות כפתנים, שמלות לחינה מרוקאית והתפאורה המושקעת, נצלו את הזמן שהאורחים יושבים ומתחילים לאכול ותפתיעו את הזוג המאושר ובקשו מהתקליטן להשמיע את הברכה המוקלטת שהכנתם להם. תהיו בטוחים שהם יתרגשו ויזכרו את הברכה שלכם לעוד הרבה שנים.

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.