טופס צור קשר

x






    בס"ד

    הקלטת דרשה לבר מצווה באולפן הקלטות

    דרשת בר המצווה יכולה לעורר אצל לא מעט נערים חששות כבדים. עמידה מול הקהל הגדול שצופה בך, הבדיקה האם אתה הוגה כל הברה וכל מילה בדיוק כמו שצריך וההתרגשות הבסיסית של כל נער ביום החשוב הזה בחייו, יכולים לגרום לבלבול וחשש. ישנן דרכים רבות להפוך את דרשת בר המצווה להרבה יותר קלילה ונעימה. הקלטת הדרשה בתוך אולפן הקלטות מקצועי פותרת את הבעיה ומאפשרת להפוך את האירוע להרבה יותר מעניין.

    איפה אפשר להקליט דרשה?

    לא כל אולפני ההקלטות מציעים הקלטת דרשה לבר המצווה. חשוב לבחור אולפן הקלטות שמתמחה באירועים ושמכיר את התחום. יש לא מעט אולפנים שמציעים הפקה של קליפים לאירועים לצד הקלטה של הדרשה כדרשה מצולמת, כך הילד לא צריך לעמוד בפני הקהל אלא מקליט מראש את הדרשה.

    חשוב לבחור במקום שיהיה נעים, מזמין עבור חתן הבר מצווה ושהצוות בו סבלני ויכול לעזור ולייעץ לאורך כל תהליך ההקלטה והפקת הצילום של הדרשה.

    אולפן הקלטות

    דרשה מוקלטת או דרשה מצולמת – זו השאלה.

    אולפן הקלטות יוכל להציע לכם שתי אפשרויות עיקריות שיעזרו לחתן בר המצווה לעבור את חלק הדרשה בשלום. האפשרות הראשונה היא הקלטה קולית של הדרשה. ההקלטה נעשית בתוך האולפן ולאחריה צוות האולפן עורך אותה ומכין אותה להשמעה. אפשר להשמיע את הדרשה הקולית במהלך החגיגה ולשלב אותה במצגת או עם כל אלמנט ויזואלי אחר.

    אפשרות מתוחכמת ומהנה יותר היא לצלם את הדרשה בוידאו. אפשר לעטוף את צילום הדרשה בתסריט מסוים, להוסיף ברכה מההורים או מהחברים או כל דבר אחר שיהפוך את הצילום למעניין. הדרשה המצולמת תוקרן בחגיגת בר המצווה. כדי להפיק את האפשרות הזו צריך לבחור אולפן הקלטות שמתמחה בהפקת קליפים לאירועים ויכול להציע גם הקלטה של הדרשה וגם צילום של קליפ.

    מה אפשר להוסיף לדרשה מצולמת?

    בכל אולפן הקלטות מקצועי יוכלו לקחת את הדרשה המצולמת ולהפוך אותה לקליפ מושקע. יחד עם זאת, אפשר להוסיף לדרשה כל מיני דברים נוספים, שיהפכו את הקרנת הקליפ להרבה יותר מעניינת עבור הקהל שמגיע לאירוע.

    אפשר להוסיף לצד הדרשה ברכה מההורים ומהאחים, כשכל אחד מהם יצטלם ויגיד כמה מילים לכבוד בר המצווה. אפשר להפיק קליפ של ברכות מהחברים הטובים ואפשר גם לביים קליפ מיוחד בהשתתפות חתן השמחה. הרעיונות הם רבים ולכן מומלץ להתייעץ עם מומחה לצילום קליפים לאירועים שיוכל לעזור בבחירת הקונספט.

    הופכים את הדרשה למזכרת מושלמת מהאירוע

    רובנו גדלים ושוכחים לאט לאט את דרשת בר המצווה, לרוב אנחנו לא זוכים למזכרת מהקראת הדרשה, אלא רק תמונות סטילס שמנציחות את האירוע.

    באמצעות הקלטת הדרשה באולפן הקלטות וצילום קליפים לאירועים אפשר לזכות במזכרת משפחתית – דרשה מצולמת שתמיד אפשר להציץ בה כשמתחשק להיזכר ברגע המרגש הזה.

    בר מצווה

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.