טופס צור קשר

x






    בס"ד

    הקלטת שירים למגוון אירועים פרטיים

    הקלטת שירים למגוון אירועים פרטיים – בת מצווה, חתונה, ימי הולדת, שיר בהפתעה ועוד

    אין הרבה דברים שתוכלו ליהנות מהם ביחד כמו הקלטת שיר, ואם מעולם לא עשיתם את זה, אז למה אתם מחכים? זו יכולה להיות חוויה מוצלחת במיוחד לכל המשפחה או לכל החבר'ה, וזה לא משנה אם מדובר על הקלטת שיר בהפתעה לקראת החתונה, בר המצווה או לקראת כל אירוע אחר. ראשית, יש משהו משמח בפגישה עם כל האנשים שאתם הכי אוהבים, ושנית, אם תבחרו לעבור את החוויה הזאת באולפן מקצועי אז אין ספק שתוכלו ליהנות, בין היתר, גם מהיחס הנפלא. יש היום אולפני הקלטות שבהם רק מחכים לאנשים כמוכם: שרוצים להפתיע אדם אהוב ושרוצים לשיר ביחד. אין כל טעם להיכנס למחשבות על כך שאתם לא יודעים לשיר או שאולי אתם חוששים מכל העניין, כי בסופו של דבר אתם תראו שבאולפן הקלטות מקצועי יידעו להפוך גם את השירה שלכם למשהו מיוחד.

     

    מקום שנוח לשיר בו

    השאלה האמתית היא לא האם זו יכולה להיות הפתעה משמח לאדם שאתם אוהבים או האם תיהנו מכל העניין, אלא לאיזה אולפן הקלטות כדאי לכם לפנות. כמו שקורה היום לגבי תחומים רבים, גם כאשר מדברים על תחום כמו שירה והקלטות צריך לשים לב לשאלת הציוד המקצועי שמחכה לכם במקום. יש היום לא מעט אולפני הקלטות טובים אך לא בכל מקום מחכה לכם ציוד שתוכלו לעשות בו שימוש בקלות, וזה חשוב ביותר במיוחד עבור אנשים כמוכם שאין להם ניסיון בשירה ובהקלטות. חשוב לשים לב בעיקר לשאלה איזה מיקרופונים מחכים לכם במקום ואם אפשר לבחור אולפן הקלטות שיעמיד לרשות כל אחד מהזמרים מדונה אלחוטית הרי שזה עדיף. עם מיקרופון כזה גם אנשים שבכלל אין להם ניסיון יוכלו לשיר בכיף ואתם תראו, ובעיקר תשמעו, זאת בתוצאה הסופית שבוודאי תהייה טובה פי כמה ממה שתכננתם.

     

    כמה תשלמו על החוויה?

    אם עד היום הייתם בטוחים שתשלמו על הקלטת שיר באולפן מחירים מופקעים, בוודאי תשמחו לדעת שזה לא מדויק. יש היום אפשרות להשוות בין מחירים של הקלטת שיר במספר אולפנים, והאמת היא, שהיום אפשר לעשות זאת אפילו בלי לצאת מהבית, אז למה לא? מדובר על מתנה מקסימה שיכולה להיות הפתעה מרגשת, וכל זאת במחיר נוח שכל אחד יוכל לעמוד בו. לכן, אם אתם מחפשים מתנה יפה לבת שלכם שחוגגת בת מצווה או לכל אדם אחר שיש לו יום הולדת, אתם בהחלט יכולים לחשוב על העניין של הקלטת שיר. זו חוויה שלא כדאי לכם לפספס כי מדובר על הנאה צרופה, מה גם שנעים להרגיש שגם אתם יכולים להיות זמרים ליום אחד. תוכלו להשוות מחירים בין מספר אולפנים ואף לבדוק האם יש מבצעים והנחות מיוחדים במועדים שונים וזה מומלץ בחום.

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.