טופס צור קשר

x






    בס"ד

    הקלטת שיר באולפן

    מתי בפעם האחרונה הייתם צריכים להקליט שיר באולפן? אם אתם לא מתעסקים במוזיקה אז כנראה שאף פעם לא… אבל דווקא בגלל הסיבה הזו כאשר תצטרכו הקלטת שיר באולפן, כדאי לכם לבחור באולפן הכי טוב, לקבלת חוויה חד פעמית. נוגה – אולפן הקלטות, גם מספק שירות בסטנדרט איכותי וגבוה למוזיקאים מקצועיים.

    אירוע נדיר

    רובנו לא זמרים ואנחנו לא צריכים להגיע לאולפן הקלטות על בסיס יומי. כשחושבים על זה, מתי כן יצא לנו לעשות את הצעד הזה? מסתבר שהקלטת שירים הם דבר שתופס תאוצה, אנשים מחפשים דרכים שונות לרגש את האנשים הקרובים אליהם באירועים החשובים של החיים שלהם. ימי הולדת, בריתות, בר או בת מצווה וחתונות – כל אלה הן חגיגות שבהחלט מצדיקות הקלטת שיר באולפן הקלטות.

    גם אם יש לכם כישרון לשירה וגם אם אתם ממש לא מעיזים לפתוח את הפה ולשיר, עדיין באיזשהו שלב בחיים סביר להניח שתרצו להגיע לאולפן הקלטות ולהכין שיר לחגיגה מסוימת. במצב זה, אולפן נוגה הוא הפתרון עבורכם.

    כמובן שאם אתם מוזיקאים מקצועיים, האולפן של נוגה הוא המקום האופטימלי להקלטות שלכם, עם ציוד בסטנדרט גבוה ושירות איכותי.

    באולפן של נוגה

    הקלטת שיר באולפן של נוגה אומר שבחרתם נכון. נוגה עושה את העבודה שלה מתוך אהבה למקצוע ואהבה לאנשים, אשר באים אליה לשיר ולהקליט את עצמם. עם מגוון רחב של ניסיון בסוגי הקלטות שונות לקהלים שונים, נוגה יודעת איך לעבוד עם קבוצות שונות ולהוציא מהן את המיטב.

    לא כולם נולדו לשיר ועל זה אין לבני אדם שליטה, אבל על מה שכן יש שליטה עליו זו הבחירה ללכת לאולפן של נוגה ולהקליט שם את השיר. הדרך אל מושב סתירה שבו נמצא האולפן תאפשר לכם לנשום קצת אוויר צח ולשחרר דאגות לפני השירה. הקלטת שיר באולפן יכולה להלחיץ חלק מאיתנו, אבל בדיוק בגלל זה יש את נוגה אשר יודעת להתמודד עם הפחדים השונים של האנשים, והספקות שלהם לגבי המסוגלות שלהם לשיר. נוגה מוציאה את המיטב מכולם וגורמת להקלטות להישמע ממש ממש מעולה.

    אם הקלטתם שיר באולפן של נוגה אתם תרצו לחזור לשם לסיבוב נוסף, סביר להניח שהביקור באולפן יעורר בכם חיבור חזק לשירה, כי זה חלק מהקסם שנוצר באולפן של נוגה ובשבילו שווה להגיע.

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.