טופס צור קשר

x






    בס"ד

    כך תהפכו קליפ בר או בת מצווה לעשיר ומעניין יותר

    בשנים האחרונות מלווה חגיגת בר או בת המצווה בקליפ חגיגי. בדרך כלל משתתפים בו חתן או כלת השמחה יחד עם בני משפחה או חברים טובים. הכל מתחיל בהקלטת שיר בתוך אולפן הקלטות מקצועי וממשיך בהפקה של קליפ מושקע. אבל מה קורה אם ממש לא רוצים בקליפ שנראה כמו של כולם? כך תוכלו להפוך קליפ לבת מצווה או בר המצווה להרבה יותר עשיר ומעניין.

    הפקת קליפ באולפן הקלטות

    קסם שקורה כשבוחרים שיר שבא מהלב 

    אולי הדרך הכי פשוטה וקלה ליצור קליפ לבת מצווה או בר המצווה שהוא מעניין יותר היא לבחור שיר שיש לו משמעות מיוחדת. זה יכול להיות השיר שמלווה את הנער או הנערה בשנה האחרונה כל הזמן, או שיר שהם מכירים מילדות ואולי שיר שמרגש בזכות המילים שלו.

    שיר שיש לו סיפור ומשמעות ייתן ערך מוסף לקליפ ויעשה אותו הרבה יותר מיוחד. בכל אולפן הקלטות מקצועי יתנו לכם לבחור מתוך תפריט שירים מגוון. כדאי לבחור מתוכו את השיר שהכי קרוב אליכם או להביא שיר מהבית.

     

    תסריט עמוס בהומור בריא

    צחוק תמיד הופך קליפ למיוחד יותר. הבדיחות הקטנות שהילדים אוספים אחד עם השני לאורך השנים יכולות להפוך לחלק מקליפ בר המצווה או קליפ לבת מצווה של החברה הכי טובה או האחות שתמיד כיף להקניט.

    בין אם ההומור נכנס אל תוך השיר במהלך ההכנות בתוך אולפן הקלטות או בא לידי ביטוי בהפקת הקליפ, הומור תמיד יגרום לקליפ להיות עשיר יותר ובעל עומק. חשוב לברור את הבדיחות היטב ולכתוב תסריט עמוס בהומור בריא, כזה שלא תרגישו מובכים ממנו ושחתן או כלת השמחה לא ירגישו שלא בנוח איתו. הקליפ צריך להיות מופק בטוב טעם ולעורר חיוך על הפנים של כל מי שרואה אותו.

     

    אפקטים שמדגישים את הסיפור

    הרבה מהקסם קורה במהלך עריכת קליפ לבת מצווה או בר המצווה, כאשר העורך מוסיף את התבלינים הנכונים ויוצר את הסיפור. למרות שמדובר בקליפ די סטנדרטי, שרבים מכינים לקראת האירוע החגיגי, בכל פעם מחדש מוסיפים אפקטים אחרים ומגוונים כדי ליצור עניין. כדאי לבחור אפקטים שמשלימים את הסיפור ומתאימים לסגנון השיר ולקצב שלו.

     

    גרפיקה מזמינה שעושה חשק להתמקד בקליפ

    לצד האפקטים אפשר לעטוף את הקליפ בגרפיקה מעניינת. כך למשל אפשר להוסיף בועות קומיקס שאומרות כל מיני דברים הקשורים למאורע החגיגי. אפשר להוסיף מלל כשמציגים בתמונות הקליפ חברים ולכתוב את הברכות שהם מאחלים לכלת או חתן השמלה. בנוסף, אפשר להוסיף בסוף הקליפ כתוביות מצחיקות.

     

    פספוסים הם הזכרון הכי טוב להפקת קליפ בת מצווה

    בכל הפקת קליפ מצטברים על רצפת חדר העריכה המון קטעי פספוסים. כדאי להוסיף קטעים מצחיקים במיוחד בסוף הקליפ, הם יהפכו את כל האירוע להרבה יותר מעניין.

     

    רוצים להפיק קליפ לבר מצווה או בת מצווה באולפן הקלטות מקצועי? צרו קשר עוד היום להצעת מחיר!

    050-3440454

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.