טופס צור קשר

x






    בס"ד

    כך תהפכי את הבת מצווה שלך לערב בלתי נשכח

    כשמדובר בהכנות לבת המצווה, הרי שהתהליך לעתים קרובות מרגש לא פחות מהתוצאה, רוויי בלבטים, חששות, הכנות, חזרות ועוד. כיום אפילו בחירת המקום בו יערך האירוע, הפכה למטלה לא פשוטה תודות למבחר הקיים בשוק. אך יש לזכור שבין אם מדובר בבית, באולם אירועים או בגן אירועים, הכוכבת של האירוע זאת בת המצווה, והיא זו שצריכה להיות מרוצה מן התוצאה הסופית. כדי להפוך את האירוע לבאמת בלתי נשכח, חשוב להשקיע בפרטים הגדולים כמו גם בפרטים הקטנים: החל מבחירת שמלה לבת מצווה ועד לשיר הכניסה, הנה כמה דברים ששווה לזכור.

     

     

    הקלטת שיר לבת המצווה

    טיפים לאירוע בת המצווה:

    כשעורכים אירוע משמעותי כמו בת מצווה, יש כמה דברים שאפשר לעשות על מנת לשדרג לכם ולאורחים את האירוע:

    הלוק המושלם לאירוע:

    איך אפשר לדבר על מסיבת בת מצווה מבלי לדבר על השמלה? כיום יש מבחר גדול של שמלות לבת מצווה, חלקן עשויות מבדים איכותיים כמו משי וסאטן, שמתאימים יותר לחורף כי הם יותר חמים, ועד תחרה וטפטה, שמתאימים יותר לקיץ. ניתן להזמין באופן מיוחד שמלה ממעצב, וכמובן שאפשר להזמין שמלה יוקרתית גם באינטרנט ובכך להוזיל עלויות. לכול ילדה יש את האופי שלה והיא זו שתבחר ביחד עם ההורים את השמלה המתאימה לה לפי התקציב והצרכים.

    מצגת מרגשת:

    כמו לכול אירוע, אפשר לעשות מצגת של החברות והחברים, של בת השמחה ושל ההורים. אפשר ליצור מצגת מצילומי סטיליס וברכות של חברות עם קטעי וידאו קצרים שצולמו בעבר ולחבר הכול ביחד, עם מוזיקה וכתוביות.

    סרט בכיכובה של לבת המצווה:

    ניתן להפיק בשיתוף עם בת השמחה סרט עלילתי קצר שבו היא הכוכבת, כולל כתיבת תסריט, צילום ועריכה. יש גם  אפשרות לצרף עוד שחקן או שחקנית מוכרים שישחקו בסרט וכמובן גם חלק מהחברות.

    עיצוב האירוע:

    עיצוב המסיבה יכול להיות סוג של קונספט, כמו סרטים, מלכת הלבבות, כוכבים ועוד… למעשה העיצוב יהיה המרכז ואליו אפשר להכניס את השמלה התואמת, שיר, אוכל,משחקי חברה ועוד רעיונות שיהיו מתאימים לקונספט של האירוע.

    כניסה עם שיר שהחוגגת הקליטה מבעוד מועד באולפן הקלטות:

    אחד האלמנטים המרגשים שהפכו לסטנדרט באירועי בת מצווה הוא שיר בכיכובה של בת המצווה. השיר מוקלט מראש באולפן הקלטות מקצועי, ועובר עריכה ותיקונים לתוצאה מושלמת. לצלילי השיר שהקליטה מבעוד מועד, נכנסת החוגגת לאולם. מדובר ברגע מרגש ומרשים, הן לכלת השמחה והן לאורחים, וכמובן שזוהי מזכרת שנשארת לאורך שנים.

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.