טופס צור קשר

x






    בס"ד

    כל הסוגים של קליפים לחתונה

    אחת המתנות היפות ביותר להגיש לזוג שמתחתן ביום החתונה הוא קליפ מושקע מכל האנשים האהובים. אפשר להפיק קליפ לחתונה לגמרי לבד, אבל התוצאה כאשר פונים לאולפן ההקלטות היא טובה יותר ואיכותית יותר. בנוסף, אנחנו מציעים כמה הפתעות מהחתן והכלה זה לזו ולאורחים שמגיעים לחתונה.

    מהן האפשרויות המוצעות על ידי נוגה הקלטות? סקרנו עבורכם את כל הרעיונות לקליפים ושירים מרגשים לפני היום הגדול בחייכם או בחיי היקרים לכם.

    שיר ברכה לכלה

    זוהי אחת המחוות הכי מרגשות שאפשר לעשות. בין אם מדובר בחברה הכי טובה, באחות או בקולגה לעבודה שמתחתנת, אפשר להפיק שיר ברכה מכל האנשים שהיא הכי אוהבת וליצור מזכרת שהולכת עם הכלה אל החופה והרבה אחרי זה.

    שיר הברכה לכלה יכול להיות מוקרן במהלך מסיבת הרווקות או בקבלת הפנים לחופה או לאחר הטקס, בהתאם לאירוע ולאופי שלו. אפשר לבחור שיר ברכה לכלה מתוך תפריט שירים רב ולהתמקד בשיר שהיא אוהבת במיוחד ויש לו משמעות עבורה.

    הקלטת שיר לחתונה

    קליפ חברים לחתן ולכלה

    אין מתנה יותר מרגשת מקליפ מושקע לחתונה שהופק על ידי כל החברים הטובים. כאמור הפקת קליפ לחתונה לגמרי לבד היא אפשרית, אבל התוצאה הרבה יותר איכותית כאשר נעזרים באולפן ההקלטות ובצוות המקצועי. בנוגה הקלטות תוכלו להפיק קליפ מהחברים לחתן ולכלה שנראה מהוקצע, ערוך בצורה מקצועית ומופק כמו קליפ לשידור בטלוויזיה.

    תוכלו לחשוב על תסריט מקורי שמבוסס על חיי הזוג היקר, ליצור קליפ לחתונה משיר אהוב עם ריקוד שתמציאו יחד עם צוות ההפקה או לשלב בקליפ תמונות וזכרונות מחיי הזוגיות של בני הזוג. כל האפשרויות פתוחות לפניכם והתוצאה היא מרגשת וסוחפת.

    שיר במתנה מהחתן לכלה (ולהפך)

    כמה מרגש לקבל במתנה שיר מהאהוב שלך ביום המיוחד שלכם. בנוגה הקלטות ניתן להקליט שיר מהחתן לכלה או מהכלה לחתן באולפן מקצועי ועם צוות מלווה שידע להוציא מכם את התוצאה הטובה ביותר.

    כל מה שצריך לעשות הוא לבחור שיר שיש לו משמעות מיוחדת ולהגיע ליום הקלטות באולפן. את השיר תוכלו להשמיע רגע לפני החופה, בשלב הריקודים או בכל רגע אחר שתרצו. לצד הקלטת השיר אפשר לשלב הפקה של קליפ לחתונה על פי השיר ולשתף בו גם את החברים ובני המשפחה.

    שיר כניסה לחופה בביצוע הזוג

    אפשר להפתיע זה את זו ואפשר להפתיע גם את האורחים שלכם. הקלטת שיר לחופה בביצוע החתן והכלה היא אחת הדרכים המקוריות והמרגשות להתחיל את החיים המשותפים שלכם.

    במקום לבחור שיר לחופה מתוך אופציות רבות ולצעוד אל החופה עם שיר שמישהו אחר שר, תוכלו להקדיש לעצמכם ולאורחים שיר חופה משלכם, שאתם שרים לגמרי בעצמכם. באמצעות צוות האולפן המקצועי אפשר להקליט שיר איכותי, שתהיו גאים להשמיע בדרך אל החופה. זו תהיה הפתעה לאורחים שלכם ומזכרת נפלאה מהרגעים החשובים האלו.

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.