טופס צור קשר

x






    בס"ד

    כל מה שרצית לדעת על הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי

    כמעט לכל אחת ואחד מאיתנו יש חלום שמופיע לרגע או נשאר איתנו – החלום לשיר ולהופיע. לפעמים החלום מופיע עוד כשאנחנו ילדים. לעיתים הוא נעלם ומתפוגג. במקרים אחרים הוא ממשיך איתנו עד שאנחנו גדלים והופכים למבוגרים. עבור מי שהחלום הולך איתו צעד אחר צעד לאורך שבילי החיים הקלטת שיר באולפן הקלטות היא לא פחות מהגשמת חלום.

    חובבן או מקצוען – מה זה משנה?

    הקלטת שיר באולפןהקלטת שיר באולפן הקלטות מתאימה למועדים חגיגיים כמו חגיגת בת מצווה בה עורכים הפקה מיוחדת עבור כלת השמחה, הקלטה של שיר על ידי כל החברים הטובים לזוג שעומד להתחתן או הקדשת שיר ממנו אליה רק כי מתחשק לו להראות דרך המוזיקה עד כמה הוא אוהב.

    לא חייבים להיות מוזיקאים גדולים כדי להקליט שיר. צוות של אולפן מקצועי ידע להנחות ולכוון את כל מי שרוצה לשיר ולהקליט כיצד לעשות זאת בצורה הנכונה.

    מוזיקאים בתחילת דרכם או כאלו שכבר קטפו כבר השגים, משתמשים באולפן ההקלטות לאורך הקריירה. זה המקום שאליו מתנקזת היצירה שעליה עמלו לאורך זמן. הכתיבה, ההלחנה, הסגנון וההפקה הרצויה, כל אלו באים לידי ביטוי במהלך הקלטת שיר באולפן הקלטות והתוצאה היא מה שאנחנו שומעים אחר כך ברדיו.

    בשורה התחתונה – כל אחד יכול להקליט שיר.

    מתכננים להגשים את החלום? כך תיערכו לקראת ההקלטה

    ההכנות לקראת ההקלטה באולפן מהוות מקום שבו יש הבדל בין מי שמקליט כמסר לאירוע חגיגי או פשוט בשביל הכיף ובין מי שמקליט כמוזיקאי מקצועי.

    מי שמגיע לאולפן לחוויה חד פעמית או הזמין הקלטת שיר באולפן מקצועי כדי להנות מהחוויה, ליצור הפקה לאירוע או סיבה חווייתית אחרת לא צריך להיערך. הוא יכול לבחור שיר מראש בתיאום עם אנשי האולפן ולהגיע בזמן הנקוב למקום. שם ינחה אותו הצוות איך לשיר נכון מול המיקרופון.

    אם אתם רוצים להתמקצע ולהפוך את הקלטת השיר להרבה יותר מקצועית, כדאי לפנות למורה לפיתוח קול וללכת לכמה שיעורים. במהלך השיעורים ידריך אתכם המורה איך לשיר נכון בזמן ההקלטה ולמצות את הפוטנציאל, כך שההקלטה תישמע הכי מקצועית שאפשר.

    אם אתם רוצים להגשים חלום ולהקליט שיר משלכם, אך אין לכם את הניסיון באולפן, כדי להיערך ולקבל ייעוץ והכוונה ממפיק באולפן, מטכנאי הקלטות וממוזיקאים אחרים.

    הקלטת שיר באולפן הקלטות – כך נולד לו השיר

    אחרי שעמדתם מול המיקרופון, שרתם מתוך נימי לבכם והפכתם את החלום למציאות הגיע זמנם של הטכנאים ואנשי האולפן לקחת את חומרי הגלם ולהפוך אותם לשיר חי וקיים.

    הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי בו עובדים טכנאים ומפיקים ברמה גבוהה תוביל אתכם לתוצאה מוזיקלית מרשימה. אולפני הקלטות מציעים עריכה, הפקה ושכפול של התוצאה הסופית, אותה תוכלו להעניק ליקיריכם, להציג לראווה במהלך אירוע חגיגי או לשלוח אל העולם ולקוות שתוכלו להפוך את החלום הקטן להרבה יותר גדול.

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.