טופס צור קשר

x






    בס"ד

    מתנות לאירועים בנימה אישית

    אתם מוזמנים לאירוע? אין צל של ספק שאתם צריכים כבר להתחיל ולחשוב על המתנה שתעניקו לבעלי השמחה. כשהאפשרויות ה"מסורתיות" יותר (צ'קים, למשל) נראות שגרתיות, אתם מחפשים אחר מתנות מוצלחות, שיעניקו ערך מוסף ושאפילו יתאימו למאפיינים של האדם החוגג. לפניכם מספר הצעות שיקרבו אתכם בצעדי ענק לעבר הבחירה האידיאלית של מתנה לאדם הקרוב לכם.

    לכל אירוע, יש את המתנה שלו

    כצעד ראשון, יש להדגיש כי לכל אירוע יש חוקים משלו. הדבר משפיע גם על המתנות המוענקות בו: לא רק מבחינת התקציב שלהן, אלא גם בכל הנוגע לאופיין. אם לוקחים בתור דוגמא מייצגת מתנות לכבוד ברית מילה או בריתה, הרי שהבחירה המקובלת כיום היא להעניק פריטים שימושיים, עבור הילד והמשפחה החדשה גם יחד – שמיכות, בגדים, ערכות החתלה, צעצועי התפתחות וכיוצא בזה.

    מקרה מיוחד שראוי לאזכור הוא בר או בת מצווה, אירועים אשר מאפשרים לבחור בין מספר מתנות שכל נער המגיע לנקודת הציון החשובה הזו ישמח לקיים. אם אתם מחפשים מתנות לבת מצווה, אתם בהחלט יכולים לארגן לכלת השמחה, מבעוד מועד, הפקה של שיר לבת מצווה. הפקה שכזו תאפשר לנערה שעות ארוכות של הנאה, ביטוי אישי ואף זיכרון חיובי מהאירוע כולו. וזאת עוד בלי להתייחס להשפעה החיובית של כך על האירוע עצמו, שהופך להיות שמח, משעשע או אפילו מרגש בין רגע.

    כך יוצרים פן אישי למתנה

    נקודה מרכזית אחרת היא שכל מתנה ניתן להפוך לאישית עם מעט מאמץ. זה מתחיל עם הכרה של האדם שעתיד לקבל אותה, למשל מבחינת האופי או תחומי העניין שלו. כאשר מגדירים את אלה, פשוט הרבה יותר לחשוב על מתנות שיכולות להתקבל אצלו באופן חיובי. כמובן שאפשר גם לשאול אותו, או לכל הפחות את קרוביו, מה היה שמח לקבל. נכון, היבט ההפתעה עלול להתבטל – ואין ספק שזהו חלק מהותי מכל מתנה – אך עדיין, הסיכויים גדלים לבחירת המתנה המוצלחת ביותר.

    אפשרות אחרת ליצור היבט אישי לכל מתנה הוא פשוט להתאים אותה לאדם המקבל, למשל מבחינת ההקדשה האישית: ניתן בהחלט לפנות לחברה המייצרת מוצרים הכוללים תמונה אישית של המקבל (עם או בלי האדם שמעניק את המתנה), ברכה אישית וכיוצא בזה. תמונות, כוסות, כריות, מגבות או שעונים הם רק חלק קטן מהאופציות העומדות עבור המחפשים לרכוש מתנה המשתייכת על קטגוריה זו. הפיכת המתנה לאישית לא כרוכה לרוב בסכומי כסף משמעותיים, כשהטכנולוגיה הנוכחית מאפשרת לעשות זאת עבור אינספור מוצרים.

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.