טופס צור קשר

x






    בס"ד

    שיר לבת מצווה או לבר מצווה – לרגש ולהפיק אירוע מיוחד ושונה

    בעידן שבו מסיבות הבר מצווה או הבת מצווה הפכו להפקה יוקרתית ומושקעת, שיר לבת מצווה או לבר מצווה ישדרג כל אירוע, ויעניק לו טאץ' ייחודי ומרגש. גם אם תשקיעו באולם מפואר, קייטרינג גורמה ואטרקציות ייחודיות, רק שיר לבר מצווה או בת מצווה יהפוך את האירוע לכזה שידהים את האורחים וירגש אותם, ובמיוחד את גיבורי הערב.

    שיר לבר מצווה או לבת מצווה – זה פשוט אם רק יודעים איך

    כדי להפיק שיר מוצלח, צריך להכיר את גיבורי האירוע. כל ילד וילדה הם עולם ומלואו. חשוב לבחור שיר שיבטא את הייחודיות ואת האופי של כל אחד. גם אם אינכם יודעים לכתוב את המילים המתאימות והנכונות, באולפן ההקלטות יעמדו לרשותכם תמלילנים שיעזרו לכם לבחור את המילים המתאימות לאירוע המרגש.

    אתם לא חייבים להיות זמרים מקצועיים. בעזרת אנשי המקצוע תצאו גדולים ותישמעו נהדר. טכנאי טוב ומנוסה יוציא אתכם זמרים ענקיים. הוא יתקן זיופים, יוסיף אפקטים מיוחדים, ויעשה את הכול כדי שכל קול ייהפך לקול ערב ומרשים. התוצאות יפתיעו אפילו אתכם.

    הקלטת שיר לבת מצווה

    האטרקציה הכי חשובה באירוע בני המצווה

    השיר לבר מצווה או בת מצווה יהיה מרכז האירוע וילווה אותו במשך כל הערב, הוא יושמע מספר פעמים בזמנים שאתם תבחרו להשמיע אותו, ובכל פעם הוא ירגש מחדש. זה יכול להיות שיר שחתן בר המצווה או כלת בת המצווה הקליטו, וזה יכול להיות שיר שבני המשפחה או החברים הקליטו לכבודם כהפתעה.

    הקלטת שיר מוצלחת מורכבת ממספר מאפיינים: עריכה מוזיקלית, עיבוד  מוזיקלי כתיבת מילים, לחנים ועוד. גם אם תבחרו שיר קיים מרשימת הפלייבקים המגוונת הנמצאת באולפן, הצוות המוזיקלי יתאים את הסולם המוזיקלי ליכולת הווקאלית של מי שישיר את השיר.

    האווירה האינטימית והנעימה בחדר ההקלטה תשחרר אתכם מהמתח ותאפשר לכם לשיר טוב יותר. יקליטו אתכם מספר פעמים, בכל הקלטה יבחרו את החלקים הטובים ביותר ויאגדו אותם לשיר איכותי ועוצמתי.

    אודות נוגה חלפון

    תואר ראשון בחינוך מוסיקלי, לימודי קומפוזיציה, הלחנה ועיבוד מוסיקלי במדרשה למוסיקה בסמינר לוינסקי לחינוך, וכבר מעל ל-20 שנה של לימודי חינוך מוסיקלי.

    הקלטת שיר

    אם גם אתם מחפשים מתנה מיוחדת שתצליח להעביר מסר מיוחד של אהבה והערכה, יש לנו רעיון! שיר במתנה יפתיע וירגש את מקבל המתנה ויעניק גם לכם חוויה מיוחדת במהלך הקלטת השיר.

    הפקת קליפ

    אולפן ההקלטות שוכן במושב סתריה הקסום, קרוב לרחובות, במקום כפרי, חם ומפנק, עם נוף פסטורלי ירוק, מול חוות סוסים, אלמנטים שתורמים ומוסיפים גוון מעניין לצילום ולהפקת הקליפ.